Var är du Watts?

Jag är en liten bloggnörd och har hittat en ny blogg som är som en bra bok; svår att sluta läsa.
Men... Tänkte såklart tipsa om den här eftersom jag delar med mej av allt (????) i bloggen.

Då dök begreppet opportunity cost upp i huvudet... Detta, mina vänner, har jag lärt mig i ekonomin och betyder "is the value of the next best choice that one gives up for something else."
Tipsa om denna andra blogg skulle därför eventuellt leda till att jag tappar läsare till förmån för denna andra blogg.
En tappad läsare skulle medföra en minskning med 10% i läsarsnitt eller nåt. Typ.
Det har jag inte råd med.

Äh, good things happen to good peolpe. Den funkar med.
Läs och bli underhålld.

Nu är dom här! Elin och godiset alltså. Idag ska vi boka biljetter till Disneyworld och ikväll ska vi gå och kolla på en hypnosör (heter det så??) som kommer till skolan.

Nu ska jag ha lektion, om bara Watts kunde komma med våra prov från i måndags nångång.
Hejdå!

2 kommentarer:

marianne sa...

Skönt att Elin dykt upp!

airaM sa...

Haha, inte tappar du väl läsare för att du länkar till nån annan. Man kan ju faktiskt läsa flera bloggar. =)