On my way to success



Nu när Blondinbellas blogg ligger på is så ser jag min chans att bli den nya bloggdrottningen och lägger därför upp en bild på min frukost. Har efter noggrann genomförd statistisk av bloggar förstått att vill man bli framgångsrik bloggare ska man lägga upp bilder på:
1. Dagens outfit
2. Dagens frukost/lunch/middag

Gröt, omelett och frukt, ser gott och väldigt chict ut, eller hur?

Gårdagen flög snabbt förbi, han inte ens blogga... Hade först morgonträning klockan 10am med 3 mot 3 och spel, sen direkt efter träningen var det hem och packa väskan och bege sig till stranden. Såg till en början ut att bli en lite halvblåsig, mulen dag men det sprack upp och blev till slut en stekhet dag med klarblå himmel och brännande sol. Underbart!
Kvällen avslutades med utgång, lika kul som vanligt!
Idag var tanken att det skulle bli en pluggdag så jag befinner mig på biblioteket, men det går inget bra. Ögonen vill bara falla ihop och noll motivation till att plugga fínns det. Men det är nog för att jag inte är stressad över det heller. Ska inte ha klart något förän på onsdag!
Har inte min kamera här, hade tänkt lägga upp bilder, men jag lägger upp dom senare!
Hejdå så länge!

2 kommentarer:

Småbloggskommentatorn sa...

Nu har jag kommenterat din blogg! Läs vad jag skrivit på www.metrobloggen.se/bloggk

/Småbloggskommentatorn

Lisa Öhberg sa...

Taaaack!!! :)