Fullt upp


Jag är ledsen för att jag har varit en sån dålig bloggerska på senare tid. Men herregud, JAG HAR FAKTIST INTE TID. Jag har massa annat för mej nu när Elin är här o allt. Måste ju visa henne allt kul och berätta allt skvaller, sorry men bloggen är inte prio ett just nu. Men en snabbresume kan ni väl få då;
Vi har...
-varit vid poolen och Elin har bränt sej
-varit på stranden och bränt oss ännu mer
-rockat på Saras födelsedagspartaj
-ätit sushi kl. 04.00 på morgonen
-hållit i en boaorm kl. 03.00 på morgonen
-vart på Poolparty
-shoppat på Marshalls
-varit och ätit grekiskt på Opa
Såja. Nu är mitt dåliga samvete för utebliven bloggning som bortblåst. Nu ska Elin till gymmet och jag ska springa, sen ska vi gå till Ginza och äta SUSHI.
Min kamera har inga batterier, så lite dåligt med bilder nu..
Hejdå

Inga kommentarer: