Om 3 veckor är jag i Sverige igen


Japp, så är det! Om tre veckor idag åker jag hem till svensk vår. Härligt.
Söndagar går alltid så fort av någon anledning. Oftast gör vi inte så mycket mer än att slappa, sola eller plugga... Men det är ändå alltid tre på eftermiddagen innan jag hunnit ens påbörja någonting. Skumt.
Idag har jag tyvärr pluggat nästan hela dagen, det var väl mindre kul men har Macroeconomics prov imorn och stort Marketing arbete som ska vara klart helst på tisdag. Middagen igår var jättemysig! Jag åt sushi som nog kan vara det godaste som finns. Sushi och chicken fajitas skulle jag nog fasen kunna leva på. Och glass. Det är allt jag behöver.
Bara två dagar kvar nu! Tills Elin kommer såklart. På tisdag dyker hon upp min vän och det ska bli sååå kul att hon kommer! Shit vad jag längtar. Försöker planera hennes två veckor in i minsta detalj så att hennes första upplevelse av USA kommer bli även den bästa! Disneyworld i Orlando är på schemat och så är en helg i Miami... Men som sagt, planeringen fortsätter :)
Nu ska jag gå och lägga mej så jag är pigg till provet imorn klockan 10.
Natti natt!

1 kommentar:

marianne sa...

Hälsa Elin så mycket när hon kommer.
Nu har sommarvärmen kommit till Uddevalla, det är så skönt. Olle är i Belgien hela denna veckan.
Kramar från mamma.