Det är inte lätt när det är svårt


Haha hoho hihihiiiiiiiiiii.. Lugn mamma, det VAR ett Aprilskamt :) Ingen tatuering pa armen gjord och jag maste faktist beromma min klipska van Elin som sa uppmarksamt noterade att armen var alldeles for vit for att tillhora en Florida boende.
Nu har jag precis kommit ut fran dagens forsta lektion, Marketing med Bechtol, fick sluta 45 minuter tidigare for en gang skull. Det tackar vi morgontrotta for. Vet ni vad det basta var da? Det var aven min sista lektion for dagen...
Sa nu ska jag ga och nappa en stund tror jag innan lunch, i eftermiddag klockan 3 ar det fotbollstraning och sen far vi se vad som hander i kvall.

3 kommentarer:

marianne sa...

HA,ha, ha. Fast att jag visste att ynesedet var första april så gick jag på det.sommarlov

Olle sa...

Du är rolig du, saknar dig

Elin Engelbrektsson sa...

Jag är smart jag;)