Psychology...

Har Psychology lektion nu och kollar på en film om droger, en sån film man sett hundra gånger innan. Igår kväll gjorde lite läxor för Marketing och American Government och slappade sen med Didi och Ville. Ingen verkar ha speciellt mycket i skolan nu... Minns första terminen när alla(iallafall jag) hade jättemycket och olika papper och prov att göra varje dag. Nää, det här är mycket skönare.
Pratade med Elin en lång stund på telefon igår med. Om två veckor kommer hon hit, och stannar i två hela veckor! Det kommer bli så GRYMT kul. Håller förövrigt på att skriva en liten önskelista till henne med saker jag saknar från Sverige. Än så länge lösgodis, Gott&Blandat, Marabou choklad, lakrits... Listan kommer garanterat fyllas på med tiden.
I eftermiddag klockan 3 är det träning, innan dess lunch och så ska jag ta en nap...



Puss och kram!

2 kommentarer:

FIA sa...

Heej! Idag e det bara 1 månad och 10 dar kvar tills du kommer hem!! (rätta mig om jag har fel) Hoppas allt är bra, skriver här för att du ska veta att du har några trogna supportrar till din sida..still going strong. =) Nä, ärligt talat tror jag du snuddar blondibellas snitt på antalet läsare..nästan alla fall. =)
Hoppas allt är bra med dig! nu har vi flyttat och bor i en supermysig lägenhet å ffa är det hur mysigt som helst runtomkring..har en tennisplan utanför..måste spela där när du kommer hem!
Saknar dig!! Å vad kul att Elin kommer! Önskade att jag kunde packa ner mig själv i hennes väska!
puss puss

Lisa Öhberg sa...

Jag vet, det är ju ingenting! Å då är jag din, i 2½ månad!
Vad roligt med lägenheten, kan tänka mej att den är grymt snygg!
Saknar dej men snart ses vi. Hälsa Peter! Puss puss