Godmorgon vänner!

We are regional Champions -08! UNDERBARA BILD. Gör mej bara så glad!
Eller ja, nu var ju visst klockan 2 här redan men va fasen... Känns som jag just vaknade, har inte hunnit göra så mycket idag mer än att ta mej en springtur. Igår kväll lurade jag med Anji och Lina för att gå och se The Haunting in Connecticut, en thriller som är baserad på en sann historia. Jag gjorde iochmed det två misstag:
1. Tog med mina skräckfilms-rädda filmer på en superläskig film...
2. ...som dessutom är sann!
Tror det var sista gången jag fick förtroendet att välja film.
Efter det åkte vi hem till Lina, såg på Notting Hill och åt Ben&Jerry för att lätta upp stämningen. Mmmmums.

Har börjar tycka det är så kul att blogga och följa andras bloggar, och ännu roligare när man får kommentarer från olika håll och respons i form av sånt här. Sånt är faktist jättekul!!!
Fast lite fel är det ju när jag sitter HÄR skryter om värmen och solen och poolen, istället för att faktist gå ut och NJUTA av det. Nää, här kan jag inte sitta. Ska ta mej i kragen och gå och bättra på brännan. Hejjjjrååå

2 kommentarer:

Märta-Li sa...

Hehe ja så fult! Och så är den därigen!

STÖRT!

airaM sa...

Grattis till mästartiteln! =)
Ja, ut och njut av vädret. =)