Äntligen måndag!

Glad Påsk 2006! Minns du Sofia?

Måndag morgon! Äntligen är helgen över... Hmm nja.
Tillbringade i stort sett hela gårdagen vid poolen igår igen eftersom det är så soligt och fint ute. Så nu är man brun och fin igen efter en hel helg med sol:) Inget pluggande alls den här helgen faktist. Det som är bra med solen här är att den inte är så stark som till exempel i Australien, vilket jag och Malin fick erfarenhet av när vi var där (2:a gradens brännskador efter första dagen i Melbourne), utan den är lite svagare så man inte behöver vara så rädd för att bränna sig.
Förresten, är lite glad idag. Har kanske fått sommarjobbs-napp. Väldigt mycket kanske iochförsej. Iallafall, ett jobb har hört av sig och velat att jag ska skicka in referenser som de kan ringa så nu är det bara att hålla tummarna för att mina referenser väljer att vara snälla och berätta om alla mina bra sidor. Hoppas hoppas...
Ikväll kommer Anji tillbaka från Los Angeles där hon och hennes syster Nisha varit hela helgen, Nisha kommer också med hit och ska stanna hela veckan. Såå kul! Har saknat henne. Kan knappt vänta tills i kväll, vet att dom har mycket smaskiga detaljer att dela med sig av...
Nu ska jag ha lektion med Watts!

Hejdå!

2 kommentarer:

marianne sa...

Håller tummarna för att du får jobbet!

A. sa...

Ditt liv verkar himla fint!

Svar: Åh, tack! Det betyder så himla mycket för mig!