Mardrömsprovet avklarat - igen


Ett av mina första inlägg jag skrev härifrån var från första dagen på försäsongen i höstas. Jag berättade om vårt första pass; springa 2 miles (3,6 km) på tid. Idag har vi gjort det igen. Jag kan inte förklara varför det är så otroligt jobbigt! Bara att förbereda mig för rundan gör mig helt utmattad trots att jag vet att jag kommer klara det, det sitter väl i huvudet antar jag. Iallafall, idag klockan 3 pm sprang laget fyra varv runt dormsen, precis som vi gjorde i höstas. Jag tog ut mej så det kändes som jag ville lägga mig ner och dö efteråt, men klarade det iallafall på tiden 10.18 så jag är nöjd.
Detta ledde till att jag sedan dess har varit väldigt trött och bara längtar efter min sköna (?!?!) säng. Åhh jag vill sova... Åhh jag vill inte skriva Marketing Strategy Project... Blä.
Fast först ska jag se lite på film, käka lite morötter och godis, och sen ska jag däcka som en sten och sova hela natten lång...

.

4 kommentarer:

FIA sa...

Starkt jobbat! Mäkta imponerad e jag,,där hör jag att vi inte ska ut å löpa tillsammans i sommar..=) Det blir nog mer att jag kutar och du joggar isf.
Längtar tills du kommer hem nu,,inte så långt kvar! Här är det vår för fullt, ska bli över 20 grader i helgen,,tjohoo!
Sköt om dig! Puss å kram

marianne sa...

Håller med Fia, jag är också imponerad av din förmåga och vilja. Herregud vad snabbt du springer!

airaM sa...

Skämtar du? Shiiit. 10,18 på 3,6 km? Helt otroligt. Jag klarar inte ens coopertestet på under 12. Haha.

Elin Engelbrektsson sa...

Träningsfreak som jag är så är jag mkt mkt mkt impad! You go girlfriend!