Toronto!


Har inte haft en sekund över till att sätta mej ner och skriva ett inlägg sen jag kom till Toronto i fredags eftermiddag! Anji å hennes bror kom och plockade upp mej på flygplatsen å tog mej hem till deras hus ca 15 därifrån. Vi började med att hela familjen Wijh plus en gul plutt (jag) åkte till Bombay Palace, en indisk restaurang, och åt middag, vilket var såå gott. Guuud, indisk mat - I love it! Bara átt jag är lite kinkig med kryddstark mat då, men det fixar sej med lite yogurt vid sidan om... Sedan gick vi ut nere på en klubb i Toronto city jag, Anji å ett par av hennes kompisar å hade jätteskoj.
Igår var vi och shoppade - köpte designerjeans, jacka å skor - från HM! Är på andra sidan jorden å väljer ändå att handla på HM, skumt.. Men är väldigt nöjd med mina köp :)
Just nu ligger vi å slappar Anji, jag å hennes lillasyster Niki, alla är jättetrötta av någon anledning. Det ända vi har gjort idag är varit på deras restaurang å ätit frukost så vi borde vara pigga men icke... Kanska kan vara all mat? Jag vet inte.
Guuud, det är dödskallt här förresten. Typ 15-20 minus - INTE OKEJ. Men fördelarna med att vara hör väger ändå tyngre...
Ska ladda upp bilder snart, kanske imorn, så ni får se hur bra jag har det!
Puss på er

2 kommentarer:

marianne sa...

Vilken chock din kropp måste få av kylan!Det är ju värre än här.Har Anjis familj restaurang eftersom ni hade ätit frukost där?
Sköt om dig. Kramar mamma

Anonym sa...

hejjj lisa! vad kul du verkar ha det! hoppas verkligen jag kan få stålar över o hälsa på dig i höst. peace out!