Spring Break!

Äntligen! Inga mer läxor, väckarklockor, tråååk lektioner eller stress, bara sova, slappa och ha kul! Iallafall i två veckor då termin 3 börjar. Ska bli sååå skönt detta, gud vad jag har längtat. Speciellt till fredag då jag åker till Kanada med Anji! Vet att det kommer bli så himla bra, hennes föräldrar är så mysiga och Toronto ska ju tydligen vara en helt underbart fin stad.

Skulle egentligen velat fira min slutförda andra termin på Northwood med en semla, det är ju Fettisdagen därhemma. Älskar semlor!! Men några semlor har jag inte sett till här så jag firade med att köpa 2,6 kilo Swedish Fish av en campus-kompis istället... Hmm, "kan säkert vara bra att ha nångång".


Mamma ringde precis också, det var kul att prata med henne igen efter deras Egypten-resa. Näni, nu ska jag ut å springa i sooolen. Hejdå!

4 kommentarer:

Anonym sa...

vad du reser lisa! Hur gott som helst ju. Själv ligger jag hemma med halsont, ögoninfektion och har fått en kortsonspruta i knät idag,,men annars e det toppen med mig. =) Möter Byttorp imorgon,,tyvärr blir det läktaren för mig, men kul att komma igång med matcher igen alla fall. Ha en riktigt skön resa vännen!! kram kram

marianne sa...

Är det inte skönt och vara studerande och få lite lov ibland? Idag har jag varit och hämtat min nya Kia. KUL!

Anonym sa...

HA det så skoj i Kanada :D

Anonym sa...

Hej Lisafisa!
Hoppas det är bra i Kanada.. Ville bara säga att jag tänker på dig. Försökte ringa igår, men inget svar. Jag testar ikväll igen:)
Okej. Ta hand om dig, och njut av din ledighet!
STOR KRAM