Slappdag

Livet

Vaknade typ vid tolvtiden och var dödstrött. Gick til cafeterian och åt ÄCKLIG brunch som bestod av scramble eggs, sallad, gröt och kaffe. Gick sedan tillbaka till rummet för att ta en nap innan poolen, men vaknade upp klockan 3 och inser att det då är försent för nån pool idag.
Så gick till gymmet å sprang lite på treadmilen å styrketränade lite, och nu sitter jag på Panera och har ätit smarrig soppa och sallad och pluggar!
Gårdagen var skoj, vi var hos Jonina och Baldvin på förfest och sen gick vi till Dr Feelgoods. Funderar på om ni börjar tycka mitt liv här borta är lite enformigt, inte mycket som skiljer från vecka till vecka...? Skola, plugg och så Feelgoods och poolen till helgen. Det är livet det... :)
Imorn är det skola klockan 10 igen. Macroeconomics med Watts. Jahapp. Nu ska jag till Coldstone och äta glass, och sen ska jag plugga lite till, eller kanske se en film förresten...
Hejdå!

Ps. Jag blir så glad när ni kommenterar. Tack!!

1 kommentar:

marianne sa...

Ja, var man än befinner sig i världen har livet en tendens att upprepa sig.Man brukar göra ungefär samma saker varje vecka.
Fast om man anstränger sig kn man sätta guldkant på en måndag också.
Kram