Legally Blonde!

Har precis kommit hem från musikalen Legally Blonde som jag och Anji har varit downtown och sett ikväll. Var en helt okej och väldigt gullig föreställning men inte Mamma Mia klass liksom. Mysigt iallafall att gå och se nåt å vara uppklädd!
Såg även mitt livs första baseball match idag. Spännande sport de där... Eller inte spännande förresten, tvärtom. Mer segt och långdraget, tar liksom hur lång tid som helst å så lyckas dom typ ändå bara göra en homerun. Nej, baseball är nog inte en sport för mej.
Nu ska jag å Didi kika lite film innan det blir bädden. Träning i ottan - 9.30 imorn!
Puss och kram

4 kommentarer:

marianne sa...

Här har varit vår idag! Härligt!!
Vi har sett " Män som hatar kvinnor" idag också. Skitbra.

Anonym sa...

Hej Lisa! Hur har du det där borta? Är allt bra? Funderar också på att åka iväg nämligen :) Kram Linda

Ralf sa...

Hallå där Lisa! Ja vad är det man brukar säga bättre sent än aldrig så hittade jag vägen till ditt rum i bloggvärlden. Även om det är första besöket här så har jag förstått att du trivs bra i stora lander. Kul. Det glädjer mig oerhört att du har en länk til damlaget hemsida :)Värt dubbla plopp i framtiden. Du har säkert följt vad dom händer här hemma i fotbollsväg. Träningsmatcherna har varit ömsom vin ömsom vatten. Senast förlust mot förortsgänget som börjar på D.. Trist. Men kul var att Elin gjorde sitt premiärmål i BIF. En kanonbalja. Nu kan jag ju vägen hit. Så då borgar det för fler besök. Ha det bäst. Ralf

Lisa Öhberg sa...

Hej Linda och Ralf!
Jag har det jattebra har, aven om jag saknar er ibland! :(
Linda, jag hjalper dej garna om du vill aka over, om du har fragor o sant sa tveka inte att hora av dej! Antingen skriv har eller skicka ett mail...
Raffe, halsa alla byttorpare fran mej - och ja, jag foljer er saklart!
Kramar Lisa