Back in track

Hittade en "gammal" bild fran middagen under Nationals, stiliga var vi ju!


Sa var det mandah igen. Och antligen sol - lycka! Synd bara att jag ser den inifran klassrummet...
Sitter vid skolans datorer och skriver darav brist pa vara tre svenska bokstaver med prickar. Har precis haft Macroeconomics med Watts, pratade om inflation, arbetsloshet och GDP. Tycker faktist att det ar ganska intressant oftast, fast det ar sa mycket termer sa ibland kanner jag bara for att strunta i det. Iallafall, har en lektion till efter lunch - American Government. Om det fortfarande ar sol efter den ska jag lagga mig vid poolen och chilla, niiiiceee...
Haller pa att soka/leta sommarjobb for fullt med. Soker som en galning dar hemma i Uddevalla men det ar svart nar man inte kan ringa eller komma in och visa upp sig for arbetsgivaren. Ett mail forsvinner sa latt i mangden liksom. Men jag hoppas pa det basta. I varsta fall far det val bli McDonalds. Eller jordgubbsforsaljare.

1 kommentar:

Olle sa...

Svårt ändå att få jobb ska du veta :O Sökt som en galning meninte fått något..