Vill ha


VAR ÄR SOLEN? Jag vill ha sol. Det går inte just nu - det är alldeles för molnigt ute. Såå, då får jag massa tid till att plugga istället. Har Macroeconomics prov på onsdag så jag tänkte börja plugga lite till det senare fast snart ska vi nog åka downtown till nån festival som tydligen håller till där. Ska bli spännande, måste bara se till att vi får skjuts, alltid så krångligt när man själv inte har en bil.
Annars har inget speciellt hänt den här helgen, har varit ganska lugnt. Jag skriver mer sen!
Puss puss

2 kommentarer:

Emelie sa...

hej lisa! vet inte hur jag hamnade här.. hmm.. förmodligen genom att stalka din facebook. hursomhelst, tänkte bara säga hej, jag läser din blogg och hoppas livet leker. jag är avundsjuk på värmen kan jag iaf erkänna.. ha det bra! kramar "the creeper"/emelie

Lisa Öhberg sa...

Hej Emelie!
Kul att hora fran dej, det var langesen:) visste inte att du hade en blogg heller, far jag spana in.
Allt ar bra med mej, hoppas samma med dej! Kramar Lisa