Bilderna!

Ojdå, mitt korttidsminne är inte så bra... Glömde ju lägga upp bilder som jag skrev i förra inlägget. Så dom kommer nu istället!
Sitter med massa läxor nu, usch.. Vi spelade match idag i hettan, vann med 6-0! Woooohoo! Vi är grymma. Eller ja, dom var väldigt dåliga.. Fast vi var bra idag, det var skoj. Fick nätat tre gånger också, jag börjar nästan bli bortskämd :) är väldigt tacksam för att jag spelar med så bra spelare! Det gör verkligen mycket att ha ett samspelt lag...
Iallafall, här är lite piiixxx.

Jag och våran kapten, Lina. Folk säger att vi ser ut som systrar, de tycker man ju inte själv men det finns ju likheter..

Bästa vanen på väg till South Carolina! Jag, Didi, Katya och Emelie


Ledartrion.. Middag efter matchen i South Carolina; Coach Dunn, JT och Coach Ty (het som alltid)


Roomisarna! På väg till poolen

Ännu en plugg-och ätarkväll hos Lina, Emelie å Tess

Tess, jag och en hatt

1 kommentar:

marianne sa...

GRATTIS; GRATTIS !Du är grym Lisa! Njut och ha det bara så bra du nånsin kan. Hörs sen,ska till jobbet nu.