West Palm Beach!

Framme! Efter en laaang resa anlande vi i natt vid ettiden till West Palm Beach. Nastan helt smartfritt gick resan, dock har min vaska trillat av pa vagen. Forvanad? Nagon? Nej, inte jag heller. Far val hoppas den dyker upp for nu ar det anda jag har handbagage.
Nu ar jag i en lagenhet dar fem av tjejerna i laget bor o de va har ja sov i natt. Dom ar jattesnalla allihop, det ar skont.. :)
Har ar det varmt o kvavt. Solen gassar o imorse kl. 11 stog jag redo for min forsta traning. Coacherna var inte har sa killarnas andracoach holl i traningen med bagge tjejlaget o killaget. Det var ratt tufft, man blir sa snabbt svettig o trott i varmen. Men jag far val vanja mej :)

Ikvall ska diverse inkop goras tacke, kudde, sovklader, handduk. Imorn tankte jag bestamma mej for vilken dator jag ska ha. Mac eller Dell? Det ar den stora fragan.

Nu ska jag duscha!

1 kommentar:

marianne sa...

Hoppas verkligen du får din väska snart. Jag vet att det fanns en adresslapp på väskan där adressen hit till Uddevalla, stod så väskan kanske dyker upp här...