Go Seahawks!

Så var första träningsmatchen avklarad. The Seahawks vs Barry, och vi vann med 4-2! Det var väl ingen toppmatch direkt men hur ofta är årets första träningsmatch det... Jag gjorde två mål, det var skoj, och lite oväntat! Två mål är fler än jag gjort under alla seriematcher i år med Byttorp. Emelie gjorde de andra två. Barry var hyfsat bra, men vi borde vunnit med mer och inte släppt in två mål. Dom fick en enkel straff på hörna och ett skitmål. Men strunt samma, vi vann. Coach var ju dock inte nöjd. Han påstår att vi måste träna mer "fitness" för vi var inte tillräckligt vältränade, hur det nu kan vara möjligt efter den här träningsterrorn. Kanske kan vara så att vi är övertränade och inte orkade på grund av det..?

Nu har vi precis kommit hem, har varit och bowlat med laget. Såklart kom jag och tänka på Linneas lilla bowling-missöde när jag knöt på mej bowlingskorna. Hahaha...
För er som inte vet var det på hemmettiden och efter att ha varit och discobowlat gick sällskapet vidare till krogen. Väl där utbrister Linnea " Åh nej, jag glömde bowlingskorna på! " Så Linnea får springa tillbaka till bowlinghallen som håller på att stänga och förklara att hon traskat därifrån med deras skor och gärna skulle vilja ha tillbaka sina egna.. Haha, bara Linnea kan göra en sån sak.. Väldigt gulligt:)
Hejdå och godnatt!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till målen och vinsten bästa syrran! haha det där med bowlingen var lite roligt ;)

Anonym sa...

grattis till målen :)

sandra sa...

shit va kul å se lite bilder på ditt nya place,,, diggar massage-bänken :) å grymt gott me målen, du e grym lisa!! fortsätt så å ja e nöjd ;) take care!! kraaams

Anonym sa...

vad bra att allt verkar vara bra! :)i lördags var vi hos malin o fira henne, hon fyller 20 idag!! haha vi var på swing, men faktiskt, det var skoj :P
hade mental träning idag påträningen det var kul. Vi måste tänka positivt..jaja, då gör vi det.
ta hand om dig!
pusskram

Anonym sa...

grym lisa=D du gör oss stolta som vanligt!^^ haha hade nästan glömt den där bowling grejen! sjukt kul!=)

Anonym sa...

heeej lis! vad roligt att läsa om ditt äventyr! det gick så snabbt när du åkte så jag hann inte ens ta adjö.. haha jaja. vad kul du verkar ha det. själv har jag tackat nej till juridik i stockholm, slår ner körskolelärare och packar ihop mina rum, flyttar till oslo nästa vecka där jag skall jobba som hovmästare!(skratta du bara). om jag blir rik, (pengastatus nu : mycket kritiskt), gör jag gärna en USA tripp runt juletider. ja ja! ha det så bra och ta vara på varje dag. träna gärna för mig med! pussss anni på bön.