Northwoodbilder!!

YES! Julia hade minneskortsuttag pa sin dator, sa jag tankte bara lagga upp lite bilder snabbt innan jag o Agnes ska till Coldstone och dricka milkshakes! whieeo!


Roomisarna! Agnes, Julia och jag


Bio i downtown. Agnes, jag, Wesley, Megan, Geo och Marco


Campus. This is where we live

Varan halsostudio. Har far vi is, strom och behandling av Bill och Jessica


Julia, Megan och Agnes i vart rum!
Yvette och jag efter matchen, lagg marke till isklumparna

Varat gemensamma rum som vi delar med tre andra. Inte sa mysigt, men vi ska pynta lite snart tankte vi.
Ska lagga upp fler snart!
Skriver lite senare fran Agnes svenska dator, om matchen o sa. Men kan avsloja att vi vann med 4-2 och jag gjorde 2 mal :)
Puss

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul med bilder ;) mer sånt! Ha det bäst!

Elin Engelbrektsson sa...

Sedar ja Lisa. Du verkar ju ha det toppen! Skont att ha vanner runt om kring sig. Det saknar jag lite. Far ragga upp nagra nar jag kommer tillbaka till NY! Jag uppskattar bilder. Bra Lisa! Sjalv ska jag lagga in bilder pa mandag. Punkt slut..

Du ar val van med mkt traning sa sluta klaga:)

Pusssar Elin!