Lilllördag


Har precis kommit hem från dagens första lektion - microeconomics. Har matte klockan ett men först tänkte jag hoppa över muren och gå till banken för att ta ut pengar och betala skolan. Min räkning för termin 3 var mycket mindre än den brukar... mysko. Fast bra om det stämmer.
Jag gick faktist till banken redan igår för att ta ut pengarna. Knatar hela vägen dit, upptäcker att det är stängt och blir lite sur. Men kommer på att det finns en till bank så jag går vidare till den istället. Upptäcker att även denna är stängd. Vad faaaan! Blir ännu surare och är på väg tillbaka till campus när jag ser att Bank 1 inte alls var stängd, Drive In-luckan var fortfarande öppen på motsatt sida där jag var. Bra! Så jag ställer mej i kön med bilar och till slut blir det min tur. Berättar för tjejen i luckan att jag vill ta ut pengar. Självklart det går bra, säger hon, kort och ID tack. Rotar i plånboken... Inser snart att bara för att jag är så in i helskotta KLANTIG och DUM så har jag glömt mitt JÄKLA creditkort! Åhhhhh! Ber om ursäkt till tjejen i luckan och går (springer) därifrån.
Så, nu ska jag göra mitt andra försök. Önska mej lycka till!

Förresten, såg The Life of David Gale för första gången i förrgår. Sen dess har jag inte varit mej själv. Den var så otroligt bra! Har ni inte sett den - gå och hyr den NUU! Jag lovar den kommer ge dej en tankeställare.

Puss och kram

1 kommentar:

Anonym sa...

haha surt! men så blir det ibland. ville bara säga att jag saknar dig, väldigt väldigt mycket