Jag hjärta Marshalls

Marshalls. En affär i min stil. Kläder, skor å alla möjliga prylar, märken som Guess, Converse, Ralph Lauren, True Religion. Oj, dyrt tänker ni nu kanske. NEJ! Det är just det som är så himla bra med Marshalls - det är jättebilligt! Å jag gillar billiga affärer. Vi va där igår jag, Didi, Michelle å jag köpte mina Converse i rätt storlek, ett Calvin Klein linne å ett armband till min Ipod! Skorna kostade 24 dollar, inte ens 200 kr, linnet 15 dollar å armbandet typ 6 dollar.
Nu är jag dödshungrig, måste gå och äta nu innan jag svälter ihjäl. Ikväll blir det plugg och basketmatch!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Heeej lisen:D kul å läsa din blogg, följer den flitigt!! när kommer du hem nästa gång? jag vart sjuk å får inte åka någonstan nu:/ kasst!!

men kanske kan skypa snart??

lots of love mikkola

Anonym sa...

hello darling!
Kul att följa bloggen,,jag e rätt flitig på den nu, men desto sämre på att skriva inlägg.
Nu har vi slappaste kursen ever, skönt skönt. Går i skolan ca 2h m dan, så jag spenderar min tid med shopping å bakning å sånt som man aldrig annars har tid med. Kul e det!
På lörd ska ev jag, kräm o sandra ta en promenad i gbg, saknar bara en pusselbit! Du borde bo här!!
Saknar dig!! Håller med mikkola, skype snart igen!
puss puss