Hajar i poolen!


Igår var Alla Hjärtans Dag, dagen då alla ensamma blir påminda om att dom är ensamma. Iallafall, det var en bra dag! Med varmt väder:) Jag, Didi, Anji började dagen med att äta frukost med våra söta duvor Adrianne och Arthur (Didis adopterade grandppäron och min hjälpfröken) och åt goda omeletter och biscuits - mmmums! Sen plockade vi upp Lina och hennes bil och åkte till stranden. Det var såå skönt och underbart, guuud jag älskar stranden. Och vet ni vad, vi såg hajar i vattnet! Typ 30-40 meter från stranden och man kunde se dom som svarta skuggor som simmade omkring. Lite läskigt faktist och ingen vågade ju bada heller bara för det. Typiskt. Men vi solade istället så det gjorde inget. Sen ringde Elin och Linnea hemifrån Göteborg när vi låg och solade och jag blev jätteglad i hela kroppen bara att höra deras röster...:)
Idag har jag nästan bara pluggat, Megan har hjälp mej skriva en essay och nu hjälper jag henne med matte. Bra utbyte, det gillar vi.
Mamma, pappa och Olle är i Egypten nu - hoppas ni har det bra! Och att flygresan gick bra trots att ni flög fredagen den 13:e.

Puss puss och kram!

1 kommentar:

Sonny Asplund sa...

Hallå!
Trodde för ett tag att du lagt ner bloggen, men såg idag att den levde igen:) Det verkar vara kanon med dig, vilka fantastiska upplevelser du får på ditt äventyr. Något att berätta för barnbarnen när den tiden kommer;)
Bahamas....Jag är INTE avundsjuk...
Kan omöjligen slå 15 minusgrader och drivis som vi har i härliga Uddevalla;) Kul läsning dock, hoppas du fortsätter med bloggandet

/Sonny