Plugg plugg plugg

Basket ar kul


Oops skriva har har har jag egentligen inte tid med... Idag ar det 100% plugga som galler sa jag ar redo for de fyra final exams jag har mandag och tisdag, men maste ta en kort paus. Har varit uppe sen 8.30 i morse, gick till Panera (ett cafe) med alla mina bocker och satt dar med en kaffe och sallskap tills nu da jag ar tillbaka i skolan och ater lunch. Igar spelade vi Alumni match mot f.d gamla rangliga spelare som gatt pa Northwood och spelat i fotbollslaget. Manga av dom verkade inte ha rort en boll ( eller ens sin egen kropp ) sen dom graduatade. Vi vann iallafall med typ 7-1. Sen gick hela dagen at till att voluntera pa Tail Gate partyt som vi hade for killarnas basketmatch mot Embry Riddle. Vi dekorerade, satte upp bord, stolar, sponsorer kom med mat o vi pysslade hela dagen tills klockan 5 och da alla var valkomna att kalasa. Det var faktist valdigt kul!! Ska lagga upp bilder senare fran det. Matchen efterat var valdigt bra, det var jamnt o hela hallen var full med folk for en gang skull.
Nee nu ska jag fortsatta plugga....

Hejdaa!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jätteroligt att du skriver trots att du har mycket att göra. Lycka till sen med :)
pözzpözz