Wanna be a Superhero

Idag har jag varit så duktig. Jag har städat heeela mitt och Julias rum. Moppa golvet tog seriöst runt 1,5 minuter vilket ganska bra beskriver vilket litet krypin vi bor i... Iallafall nu luktar det inte benskydd längre, nu luktar det vanilj doftljus! Så härligt. Var och kollade på när volleyboll tjejerna spelade förut.. Dom förlorade tyvärr men volleyboll är ganska kul ändå. Dom två bästa tjejerna i laget är svenskar. Svenskarna regerar på Northwood! Så är det faktist..
På lördag är det Moon Fest. Då ska man klä ut sej till nåt genomtänkt och vara rolig hela kvällen lång. Jag har dock inte kommit på till vad än.. Jag har lite dåligt med maskeradkläder och även dåligt med maskeradklädes-pengar så om nån vet nåt genialiskt, jättekul och billigt så säg gärna till. Vi har dock en ide om att vara Superheroes. Det är nog ganska kul, klä ut sej med cape och S på bröstet och vara Superhero för en kväll. Det andra förslaget var att vi skulle vara en regnbåge, alla är varsin färg från topp till tå. Men det blir så kladdigt med färg i ansiktet när man dansar och svettas, så det förslaget är nog nedröstat nu. Iallafall, alla förslag är välkomna!!
Imorn är det.. shit, redan torsdag. Och sen helg igen. Hoppas det blir sol snart så jag kan jobba lite på brännan... Det behövs.

Yees. USA är tjockisarnas land ja...

Anji i paradiset! Världens bästa candystore!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul med lite läsning syrran ;)

marianne sa...

Kul med fest! Hoppas det blir kul