Veckor värda guld

Som ni kanske förstår är Elin hemma i Sverige nu igen. Jag sörjer. Vi hade det så förbannat kul när hon var där. Jag hann ju inte ens uppdatera bloggen! Då förstår ni liksom.
.
Vi var på Disneyworld, Miami, shoppade på Sawgrass, stekte på playan och massa annat. Kan lätt varit de två roligaste veckorna i år. Men, två veckors "semester" sätter sina spår så nu är det plugg, plugg, plugg som gäller. FINALSWEEK! Och på tisdag ska alla grejer vara ute från dormsen och flyttade till förråd. Alltså ett hektiskt schema den närmaste veckan.
.

Miami baby!

Elin, jag, Didi och Anji på Mansion, Miami

Anji och Didi på hotellrummet

Stod i kö för att kramas med Tiger och Nalle Puh på Disneyworld (precis som alla andra 5-6åringar)

Disneyworld!

Tack och hej leverpastej!

.

4 kommentarer:

marianne sa...

Vad kul ni verkar ha haft och snart är du hemma Lisa
Kram mamma

Fia sa...

Åh, vad ni ser ut å ha haft det bra! Inte alls avundsjuk.=( Själv har jag tenta imorgon,,fast ifs sista tentan ever så ska väl inte klaga. Det lider mot sommarlov alla fall. Hoppas vi hinner ses fort när du kommer hem! Kram kram

Elin sa...

Lisa! Det är inte klokt vad jag saknar dig här hemma. Längtar, längtar tills du kommmer hem:) Ta hand om dig!

Kramkalas

HelloNicki sa...

Hej hej! Jag undrar om du skulle kunna hjälpa mig med din google applikation som du har så man kan läsa den på flera olika språk? Skulle verkligen uppskatta det

Så kan jag även passa på att tipsta om tävlingen i min blogg som avslutas idag 23.59.

http://hellonicki.blogg.se/2009/august/tavling.html#comment

Kram / Nicki