Nästan, nästan helg...

Puuhh.. En stor sten har fallit från mitt hjärta. Har precis överlevt min första riktiga presentation på engelska. Vi hade grupppresentationer i filosofi och skulle prata om olika agencys under den Amerikanska regeringen i minst 20 minuter... Ni hör ju hur kul det låter. Iallafall, min grupp presenterade idag och jag stog där och vinglade på mina högklackade skor och babblade om deras motto och mål i typ 7 minuter. Så otroligt ointressant men jag tror Mr. Marshall var nöjd med oss. Buisness casuall är ju ett måste annars blir de avdrag i betyget. Så alla tjejer har typ kjol, kaval eller skjorta och klackskor och killarna har slips och skjorta. Förutom klackskorna hade jag en svart dräkt med kavaj och kjol från Banana republic som jag lånat av Anji. Kände mej som en banktant eller nåt, har aldrig haft sånna kläder förut! Men men, är man en buisnesswomen så... :)
Den här veckan har varit hysterisk... Helt galet mycket att plugga. Alla är i samma situation för att det är sista veckan i skolan och nästa vecka är det final exams. Jag har haft flera stora inlämningar, presentationer, småinlämningar och test så min hjärna är stekt.. Har i stort sett bott i biblioteket hela veckan och ändå är det inte över förän på tisdag! Men det är ändå lugnt.. Vi har ett nästan tre veckors långt lov att se fram emot som jag vet att ni där hemma inte har ;)
Förresten idag vill jag passa på att gratulera världens bästa ELIN som fyller 21 idag!! Hipp hipp hurra! Är så ledsen att jag inte kan komma och ge dej en bamsekram men du får den i december istället!

Grattis min snygga vän!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis Elin

Anonym sa...

ahaha vill se bild på dig i de kläderna ;D
Lycka till med alla prov och sån shit... pusspuss

Anonym sa...

Hejhej!!
Imon ska jag ha din moster som lärare på seminariet..=) Ska hälsa till henne,,om hon e snäll mot mig,,=) Puss å kram

Forelli sa...

Grattis till utmärkelserna:)

Vilken debutsäsong!

Anonym sa...

va kul me utmärkelserna, läste via byttorps hemsida, du e ju för grym! ett stort grattis!