Aaaa livet utan skola är så skönt. Man kan vakna när man vill, gå och lägga sej när man känner för det, ägna dagarna åt att sola och ha det bra och inte behöva göra massa jobbiga läxor. Det ända som är jobbigt är att cafeterian är stängd. Jag som har klagat så mycket på maten borde väl vara glad att jag kan äta vad jag vill nu men faktist, det är bara jobbigt. Jag saknar cafeterian!! Nu måste vi ju hålla på och planera och handla grejer för att försöka laga till något i vårt kök/kontor. Vårt "kök" består nämligen av ett kylskåp, en micro och en olaglig liten minispis som jag inte har vågat använda ens... Suck. Så det blir ganska mycket äta ute nu.
Igår var vi på världens bästa köpcentrum i Miami, nämligen Sawgrass. Aaah.. Dom har allt där, allt. Det bästa är att det är ett outlet köpcentrum så det är inte dyrt heller. Jag shoppade mörkblå Keds skor, klänning, tshirts, shorts, toppar, smycken.. Jag behöver faktist fylla upp garderoben lite så det så :)
Förresten, vi vann matchen mot SCAD i fredags med 2-0, och är klara för första matchen till Nationals! Wohooo! Så på lördag kommer Maine hit och då jäklarns ska dom få stryk...
Nu måste jag gå för jag o Anji ska gå och skämma bort oss själva med att fixa naglarna på salong. Ha, det ni!

2 kommentarer:

Bengt sa...

Passa på och njut. Det är du värd. Så får du koppla av om en månad igen när du kommer hem.
Kram Pappa

marianne sa...

Håller med Bengt.Vet du något om laget ni ska möta? Ha det bra i solen. Här vräker det ner så gott som varje dag. Puss